الوارثین

رزمندگان گردان تخریب لشگرده سیدالشهداءعلیه السلام

الوارثین

رزمندگان گردان تخریب لشگرده سیدالشهداءعلیه السلام

الوارثین

این وبلاگ به انتشار خاطرات شهدا و رزمندگان تخریبچی لشگرده سیدالشهداء علیه السلام می پردازد و پلی خواهد بود برای ارتباط نسل جبهه با نسل امروز ......... انشاءالله
سلام بر شهیدان تخریب
سلام بر اسوه های تهذیب
فرمانده ای داشتیم که مشخصات شناسنامه اش ، محمود نوریان بود اما توی گردان برادر عبدالله صداش میکردیم و چند ماه قبل از شهادتش خونه خدا رو زیارت کرد و زیاد طول نکشید از اون به بعد حاج عبدالله شد و در شهر فاو به آسمان پرکشید... و آخرین نصیحتش به ما این بود که..... به داد خود برسید که وقت تنگ است.

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۵:۲۴ - siamak purasad
    ✔✔✔

من خودم جانباز70 درصدم به کی بگم

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
الوارثین - من خودم جانباز70 درصدم به کی بگممن خودم جانباز70 درصدم به کی بگم

حاجی شاه حسینی سال ۶۳

حاج عبدالوهاب شاه حسینی پدر شهیدان حسن ، حسین و سعید شاه حسینی هنوز هم روحیات پهلوانی اش رو حفظ کرده. و هروقت به ملاقاتش میرویم میگوید حاضرم با هر کدام از شما کشتی بگیرم. او با صدای لرزان میگوید من 94 سال از عمرم گذشته و دیگه از پا افتادم.... او میگوید خدا لعنت کند آل سعود را که مرا به این روز انداخت و با صدای بلند فریاد میزند من خودم جانباز 70 درصدم به کی بگم. سال 66 که حجاج ما را به در کنار خانه امن الهی به شهادت رساندند ، ماموران آل سعود که تنها هم نبودند و چکمه پوشان استکبار هم همراهیشون میکردند من رو با خودرو زیر گرفتند و ماشینشون با همان وزن سنگین از روی کمر من رد شد. و از آن روز به بعد من رو گرفتار کرد وگرنه من به این زودی ها از پا نمی افتادم .

حاج شاه حسینی بعد از 31 سال از شهادت حسین ، هنوز هم وقتی اسمش رو میبره چشمهایش پراز اشک میشود. او میگوید حسین من خیلی مظلوم بود توی بچه های من حسین یه چیز دیگه بود. با معرفت، مهربون،مردم دوست ، با تقوا و هرچی بگم کم گفتم.وقتی میرفت نون بگیره برای همه همسایه ها میگرفت و در خانه اونها میداد وتهش هرچی بود برای خودمون میاورد.

تخریبچی شهید حسین شاه حسینی

ما هر دفعه که به ملاقات حاجی میریم  از ما سراغ حسین رو میگیره. اون حسین رو از ما میخواد. میگه چرا پیکر حسین رو نیاوردید و بعد اشک هاش رو پاک میکنه. شهید حسین شاه حسینی در عملیات والفجر یک بعد از باز کردن معبر برای بچه های گردان حضرت علی اصغر علیه السلام به معراج رفت و جسم خاکیش رو نشون کسی نداد. سید ناصرحسینی در جواب سوال حاجی گفت : حاج آقا من در عملیات تفحص شهدا چندین بار مسیر معبر اون شب رو رفتم و منطقه رو کلی گشتم اما از پیکرحسین خبری نبود.

اردیبهشت ۹۳- حاجی شاه حسینی در حلقه بچه های تخریب لشگر۱۰سیدالشهداء(ع)

حاجی خیلی با صفاست. هنوز هم ناراحت میشه کسی پذیرایی نشده خونه اش رو ترک کنه. در ایام ولادت قمربنی هاشم علیه السلام برای شفای این عزیز دست به دعا برمیداریم.


 

نوشته شده توسط (جامانده قافله‌ی عشق) در دوشنبه دوازدهم خرداد ۱۳۹۳ ساعت 11:6 موضوع |

  • جامانده ازشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی