الوارثین

رزمندگان گردان تخریب لشگرده سیدالشهداءعلیه السلام

الوارثین

رزمندگان گردان تخریب لشگرده سیدالشهداءعلیه السلام

الوارثین

این وبلاگ به انتشار خاطرات شهدا و رزمندگان تخریبچی لشگرده سیدالشهداء علیه السلام می پردازد و پلی خواهد بود برای ارتباط نسل جبهه با نسل امروز ......... انشاءالله
سلام بر شهیدان تخریب
سلام بر اسوه های تهذیب
فرمانده ای داشتیم که مشخصات شناسنامه اش ، محمود نوریان بود اما توی گردان برادر عبدالله صداش میکردیم و چند ماه قبل از شهادتش خونه خدا رو زیارت کرد و زیاد طول نکشید از اون به بعد حاج عبدالله شد و در شهر فاو به آسمان پرکشید... و آخرین نصیحتش به ما این بود که..... به داد خود برسید که وقت تنگ است.

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۵:۲۴ - siamak purasad
    ✔✔✔

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
شهریور

پوستر یادواره در ادامه مطلب

  • جامانده ازشهدا
۰۱
شهریور

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یاد میکنیم از برادر آزاده ای که آخرین فرمانده گردان ما بود.برادر آزاده و جانبازحاج مجید مطیعیان در پائیز سال 62 در حال شناسایی مواضع دشمن در منطقه عملیاتی قصرشیرین روی مین رفت و به اسارت دشمن درآمد و نزدیک دوسال در اسارت دشمن بعثی بود و در تیرماه سال 64 در عملیات تبادل اسرای معلول و آسیب دیده آزاد شد و در همان سال به حج مشرف گردید و بعد از بازگشت حج ، قبل از عملیات والفجر8 به همسنگران خود در گردان تخریب لشگر10سیدالشهداء علیه السلام پیوست و بعد از شهادت شهید حاج عبدالله نوریان فرمانده تخریب لشگر سیدالشهداء علیه السلام در عملیات والفجر 8 و قبول مسولیت فرماندهی گردان توسط شهید سید محمد زینال حسینی به معاونت ایشان در گردان منصوب شد و بعد از شهادت شهید سید محمد در تیرماه 66 فرمانده گردان تخریب لشگر10سیدالشهداء علیه السلام را تا پایان جنگ عهده دارشد. سالروز بازگشت آزادگان را به همه همسنگران آزاده تبریک میگوییم.

  • جامانده ازشهدا